LoureedasRules

Loureedas Rules

Loureedas Rules
Loureedas Rules

Αυτό το καλό μου!

Είναι κάποιες φορές που
Μαθαίνω από άλλους τι κάνω στη ζωή μου!
Κάνω μου λένε πράγματα που τα σταμάτησα,
ούτε εγώ θυμάμαι πότε.
Κάποια άλλη ζωή βγάζουν από ντουλάπες ξεχασμένες!
Κάποιοι φίλοι που θέλουν πάντα το καλό σου
και σε έχουν έγνοια φοβούνται 
μη ξαναπέσεις σε ίδια λάθη.

Όταν δεν σε βλέπω  
δεν αποκλείω τη σκέψη πως είσαι καλά.
Σκέψου το ίδιο κι εσύ για μένα.
Σκέψου μια συμπάθεια λιγότερη
Δύο συμπάθειες, τρεις, πέντε, εφτά...
Τόσο μικρές και μακρινές
σαν αστεράκια
νύχτα χωρίς φεγγάρι
Κι άνοιξε το στόμα
να σου εξετάσουν τη γλώσσα
πόσο ευλύγιστη είναι και μακριά.
Αν ιατρικά και νομικά είμαι επαρκής 
για το δικό  μου καλό!

Ζωγράφισε στον καθρέφτη τον εχθρό,
Σαν κάποιας έρευνας το υποκείμενο

Δεν υπάρχουν σχόλια: